آیین افتتاح خط تولید شرکت آرکا تجارت آتیه ATA (زیر مجموعه شرکت مارپیچ باختر MBC)

  • ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
  • 1225
نمره 0.00 از 0 رای
0 0

آیین افتتاح خط تولید شرکت آرکا تجارت آتیه 

همزمان با ایام دهه فجر ، خطوط تولید اجزاء سیستم فرمان و تعلیق شرکت آرکا تجارت آتیه با حضور جناب آقای دکتر قبادی معاونت محترم بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت افتتاح گردید .  

آیین افتتاح این خطوط تولید با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه ، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه ، مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه و هیئت همراه برگزار شد. طرح تولید قطعات خودرو شرکت آکا تجارت آتیه با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریال (از محل آورده سهامداران شرکت) و اشتغالزایی مستقیم برای 30 نفر راه اندازى شد

از ویژگی های مهم این طرح مهم و راهبردی که با هدف حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار «جهش تولید» در شرکت های آرکا تجارت آتیه و مارپیچ باختر مورد بهره‌برداری قرار گرفته ، می‌توان به استفاده از دانش و تخصص نیروهای داخلی، کاهش ارزبری در راستای حذف کامل واردات خطوط تولید مورد نیاز و ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی اشاره کرد.

شایان ذکر است تمامی تجهیزات مورد نیاز خط تولید و تجهیزات کنترلی مربوط به آن در داخل شرکت مارپیچ باختر و آرکا تجارت آتیه طراحی و تولید شده که این اتفاق مهم، ضمن صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها، استفاده بهینه از نیروی انسانی بالقوه با تکیه بر توان و دانش فنی داخلی را در پی داشته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع :
به اشتراک بگذارید

گزارش