بازدید مدیرکل محترم اداه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از شرکت مارپیچ باختر و آرکا تجارت آتیه

  • ۱۴۰۰/۳/۳
  • 985
نمره 0.00 از 0 رای
0 0

به گزارش روابط عمومی شرکت مارپیچ باختر، در سومین روز از خرداد ماه سال 1400 ، جناب آقای دکتر حسن عزیزی مدیرکل محترم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و هیئت همراه از شرکت های مارپیچ باختر و آرکا تجارت آتیه بازدید نمودند .
در این بازدید ایشان و هیئت همراه از خطوط تولیدی ، پروژه های تعمیق ساخت داخل قطعات و مجموعه های خودرو که در راستای تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" ، صرفه جویی ارزی و ایجاد اشتغال در این دو شرکت تولیدی در حال انجام است ، بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه حسن عزیزی پس از بازدید از شرکت و گفتگو با کارگران در نشست با مدیران شرکت مارپیچ باختر ، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره تلاش می‌کند که ضمن متعاقد کردن جامعه کارفرمایی به عنوان یکی از طرف های سه‌گانه سه جانبه گرایی به همراهی در تامین سبد حداقل معیشت قدم مثبتی در جهت حفظ حقوق کارگران بردارد

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان شرکت در شرایط موجود، هدف خود از این بازدید را کمک و رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی دانست و گفت: تأمین قطعات خودرو در کنار صنعت خودرو یکی از مهمترین بخش‌های تولید کشور هستند که نقش اساسی در اقتصاد و اشتغال ایفا می‌کند.

 حسن عزیزی در ادامه این نشست افزود: در این مجموعه در زمینه مقابله با کرونا ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، کمک‌های خوبی را در اختیار بخش‌های دیگر صنعت استان قرار داده است.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این بازدید سرزده با تعدادی از کارگران و کارکنان این واحد تولیدی صنعتی درخصوص افزایش حقوق کارگران در سال جاری و افزایش حق مسکن کارگران گفتگو نمود و از نزدیک در جریان مشکلات معیشتی آنان قرار گرفت.

 مراد مومیوند مدیرعامل شرکت مارپیچ باختر نیز در این بازدید و در نشست مدیران شرکت با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایشان در شرکت و دیدار و گفتگو با کارکنان و کارگران شرکت، گفت: شرکت مارپیچ باختر علاوه بر تولید انواع قطعات خودرو از جمله مجموعه فرمان هیدرولیک و مکانیکی، خوشبختانه  70 درصد سیپک و مفصل شرکت خودروسازی سایپا را تولید می کند.

 در ادامه و در مصاحبه با تعدادی از کارگران و کارکنان شرکت از توجه و حمایت دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارگران در افزایش مزد کارگران و توجه به مسئله معیشت و مسکن آنان در سال 1400  رضایت خود را اعلام نمودند.

منبع :
به اشتراک بگذارید

گزارش